I found god on the corner of first and amistad...

2012-02-07, 23:26:58 / Kategori: Allmänt

Hej och godnatt! Hade nationella idag i svenska jättekul verkligen..sen gick jag hem och sov och sen åt jag pommes och sen åkte jag vagn o sen gick jag från vagnen till stallet och sen gick jag på toa. Nä skoja bara men hade grönt kort kurs i stallet idag, nästa vecka har vi prov på de så får väl hoppas att jag får mitt gröna kort så jag kan ut o tävla i vår!
Fick mina ridskor idag förresten, lägger kanske upp en bild på dom om jag orkar.
Imon blir det solning, fixa akrylnaglar, fika och bara mysa ordentligt med becca!
Juste! Nu när jag har börjat blogga igen är det något ni vill att jag ska skriva om eller om ni har nån fråga så är det bara att kommentera eller skriva på Facebook!
Men nu ska jag ta o sova pusshej!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?