Du förtjänar att få dubbelt tillbaka din pissfi**a..

2012-02-09, 20:53:35 / Kategori: Allmänt

Hallo kom hem för en stund sen, vart med becca. Fixade aldrig naglarna idag ska göra det imon istället!

Tänkte ta upp dethär med massa ljug o bullshit!
Är det nåt jag verkligen inte tål så är det de. Speciellt inte när det har pågått ett bra jävla tag.
Får jag reda på att nån bullshittar eller ljuger för mig så kommer jag göra livet för den personen till ett helvete! För när man får reda på sån skit själv så blir man jävligt bitter att man umgåtts med en mytoman som snackar skit om en och allt annat. Då ger jag igen helt enkelt! Nåt mer jag stör mig på är när folk ska berätta allt för alla som dom absolut inte får säga. Så nu för tiden är jag jävligt noggrann och berättar inte mycket om vad jag gör för nästan ingen alls! Man ska inte lita för mycket på folk, sanningen kommer alltid fram ändå och då är man jävligt tacksam att man inte berättade allt!
Nog om det, nu ska jag sitta och sura och imon blir det spelkväll med beccis förhoppningsvis! Pusshaaaj




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?