Hästar och kameler. Hej o hopp!

2012-04-25, 02:58:03 / Kategori: Allmänt

Nu är det änna såhär att jag har ett problem! Min syster flög ju iväg i en sandstorm till egypten idag. Och av en konstig anledning så fick hon med sig den enda ögonbrynspennan!!! Väldigt dåligt gjort av henne med tanke på att jag har typ inga ögonbryn och hon har typ värsta buskarna. Men iallafall så fick ju jag ta min svarta eyeliner då och dutta försiktigt med den på ögonbrynen så dom inte skulle bli alldeles arga och svarta! Kan ju säga att jag stod där i typ tjugo min! Det var förjävligt.. Får la köpa en ny penna imorgon!
Har inte så mycket mer o säga nu förutom att jag har ridit idag och det gick jättedåligt och jag fick väldans ont i armarna och händerna efteråt. Hejdå!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?