Du o jag under täcket baby. Det har gått flera veckor baby, sen du frågade mig ska vi göra nåt äckligt baby..

2012-02-09, 02:53:36 / Kategori: Allmänt

Klockan är nu 02.40 och jag kan inte sova, har för många tankar som irrar runt i mitt huvud..både bra och dåliga men mest dåliga. Som tanken på dig, vet att jag borde släppa taget men det går inte när du inte ens kan ge mig något avslut.

Nåväl! Fick ett önskemål om att jag skulle berätta lite om Rebecca!
Rebecca är min allra bästa vän, hon får mig på fötter när jag faller och det har hänt alldeles för ofta nu! En av anledningarna till att jag inte går till skolan om nån undrar!
Iallafall så är rebecca som mig, lika störd i huvudet.. Går inte en dag utan att hon ger mig ett leende på läpparna.
Har känt Rebecca i nästan två år nu! Hon flyttade hit från Gävle för lite över två år sen och då började hon rida på samma stall som mig, och det var så vi träffades.
Jag och rebecca har bråkat lite till och från men har alltid hittat tillbaka till varandra, tur är ju det.. Vi har haft en ganska lång period nu då vi inte har bråkat vilket är väldigt skönt! Vi har lovat varandra att förlåta och gå vidare och prata igenom saker istället för att kasta varandra på en gång och hata varandra i en vecka! Väldigt omoget att vi gjort så..
Vill ni veta lite mer om hennes liv och vem hon är kan ni ju alltid kika in på hennes blogg:) rebeccaemilia.blogg.se
hoppas ni nöjer er med mitt svar! Natti




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?