Söööööörryy

2011-09-28, 14:55:21 / Kategori: Allmänt
Hejhej har inte bloggat på ett tag eftersom att jag har haft fullt upp. Meeen ska försööka att blogga så mycket som möjligt hehehehe..

Kan berätta lite om gårdagen! va först i skolan sen så drog jag hem till Chantal med några, sen mötte jag upp becca. Vi åkte till stallet för TG skulle longeras och så upptäckte vi att Tg hade fått nån slags utslag på örat så sa personalen att vi skulle tvätta med hexosil för det dödar bakterier så han inte smittar nån annan liten heeest! Sen drog vi oss hemåt och skiljdes åt! Becca åkte upp till stallet sen igen efter en stund och tvättade hans öra men den lilla stunden hon hade vart borta så hade det blivit värre och det blödde och hans öra hade typ blivit ett russin:( Så jag ska upp och kolla på det sen och se hur det har blivit, ska ju ändå till stallet för ja ska rida gymkhana idag:) och becca ska kolla! Väntar just nu på Anna som ska koma hit efter skolan och hämta sin jacka kanske myser lite med henne en stund också<3

Hon har även startat en ny blogg http://ettenkeltaprilbarn.blogg.se/

PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?