Morrnmorrn

2011-09-01, 11:01:59 / Kategori: Allmänt
Gooooooodmoooorniing Sunshine:D ...ne men godmorgon iaf och snart så ska jag t skolan, asså har fan inte kunnat sova hade så jävla ont i magen inatt asså (mensvärk) så jag typ låg och skakade och kunde inte gå rakt när jag gick för att väcka mamma hehe kände mig lite bebbig...Iaf så efter en värmd vetekudde, ett glas treo, en panodil och ett halvt glas samarin så mådde jag mycket bättre och kunde sova iaf!
Ska bege ge mig t ungdomsmottagningen med anna sen efter att vi mött upp becca och hämtat våra saker iaf! måste skriva ut pppppppppppiller:D FAN va bra då kan man inte bli gravid hehe...;) Jaja ska sluta tjöta nu och fixa klart mig, kommer upp ett eller två inlägg ikväll förhoppningsvis!

/kyss o smek ;*

kissie

har du haft sex med många ? Besök gärna min blogg



2011-09-01, 14:36:39 URL: http://www.kissies.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?