Lak shoooo!

2011-09-01, 21:03:16 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag här framför datan och käkar middag hehe "luffluff" nej men ska berätta lite om min daaaaag nu:D

Efter skolan så åkte jag in till stan för att möta upp angelika och nicooooole bajskorven hihih! fick vänta på angelika i en kvart ungefär så jag fick gå runt och luffa för mig själv hehe...och nicole fick jag vänta ppå i en halvtimma typ fem timmar efter att hon sagt att hon skulle vara i stan om 20 min...jaaja nicole i ett nötskal asså..! sen när alla hade mötts så träffade vi angelikas booooi daniel:))) Skitsöta e dom tsm är så jävla glad för hennes skull! Sen efter det så åkte hon och daniel iväg för han skulle klippa sig för han såg ut som en jävla luffare:D:D:D Och sen när dom hade dragit så köpte nicole lite kläder och efter det åkte vi och skulle köpa cigg men den jävla affären va stängd....!!
Skitsynd! men biff som ja e så får jag ju alltid tag på det på nåt sätt hihih;)
sen efter det så åkte vi tbx t stan och skiljdes åt och nu sitter jag här hihih:) kanske kommer upp nåt inlägg senare ikväll;) KÖSS!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?