helt död...

2011-09-05, 21:12:49 / Kategori: Allmänt
hallo! kom nyss hem från stallet och är heelt död...Vi hade årets jobbigaste gympalektion idag i skolan, styrketräning..Men jag pushade mig själv över gränsen och känner mig stolt har dock lite träningsvärk men det bevisar ju bara att det har gett resultat;) Slutade halv fyra och gick direkt till stallet så har inte hunnit blogga förens nu, men kollade nyss på statistiken och herre vad det har stigit!! Men det är bra, försöker alltid att uppdatera så ofta som möjligt! Hoppas ni tycker om min blogg och ni kan väldigt gärna slänga in några kommentarer då och då:)
Men somsagt så kommer det komma upp en design och header om ett tag så håll er kvar på min blogg för den kommer bli ännu bättre! Nej men nu ska jag tvätta mitt hår och käka har inte hunnit det idag ju..Men kika in imorgon för då kommer det komma upp ett lite roligt inlägg med några bilder. Puss sålänge;*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?