Last night!

2011-10-02, 15:32:25 / Kategori: Allmänt
hejhej gårdagskvällen var heeelt f-up Becca bangade så jag ringde nicole som skulle på samma fest tydligen, så vi möttes upp och drog t eke med massa folk! Sen blev det ingen fest där utan den va i tuve ist, sen när vi va påväg dit så blev de fest i eke igen men alla vände på klacken lika fort som dom hade kommit in för de hände lite grejer..Sen åkte vi till nobelgatan där jag bor hihih precis i backen ovanför mig och festade där!:) Efter en stund skulle vi fixa dricka och så satt vi och väntade på den och när vi skulle ut och öppna för dom som hade fixat drickan så stod det typ 20 pers där ute och ville in o jag ba wtf typ:O Riktigt fult att dra massa folk t en fest som inte ens är inbjudna och tro på riktigt att dom får komma in..Så jag och jaqueline stod och försökte få ut dom efter att dom hade pressat sig in genom dörren och bokstavligt talat nästan trampat ner mig! Blir så jääävla förbannad på sånt respektlöst folk asså! Är man inte bjuden så är man inte respektera det! Tycker synd om killen som hade festen, ingen lyssnade på honom typ, jag gick och snackade med han och sa att han inte ens skulle öppna dörren eller låta sig övertalas av någon att släppa in nån mer om han inte ville ha dom där så aa det blev som det blev!

Hade för mestadels kul iaf även fast det hände rätt mycket ski,t men det är en fest liksom alla vill in man får ta det med en nypa salt! Det kommer ju hända fler gånger liksom så vad ska man göra..

Nu ska jag äta o sen hoppa in i duschen och sen får vi se vad jag hittar på resten av dagen pusspuss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?