Helt död..

2011-10-16, 17:58:05 / Kategori: Allmänt
Kom hem för en stund sen har vart i stallet med becca!

Igår: Jaaa vad ska man säga riktig snefylla för min del? Aaaa...Haha fan jag o becca åkte till antonio i backa och var på krök..Blev bjuden på martini tequila shots vin haha you name it..Gick lite överstyr så jag snea hahah fick ringa min syster till slut så kom hon och hämtade mig med bil..Det var en snäll kille där som följde oss till selma lagerlöf hållplatsen och väntade med oss på min syster!:) Var tydligen en kille på kröket som kände min syster o jag ba ooops! hähähähä..Jaja nästa vecka kör vi igen fast inte i backa och inte lika mycket dricka haha:P Finns väl inte så mycket mer att säga nu förutom att jag är jävligt bakis haha..

Ska alldeles strax äta och sen kommer becca hörs kanske senare pusspuss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?