:(

2011-10-13, 13:30:32 / Kategori: Allmänt
Hejhej förlåt för att jag inte har bloggat men har haft fullt upp..Kan ju inte mobilblogga heller:(

Måndag: Började min prao på berzelii choklad med Anna! Åkte sedan till stallet och red i min rövdåliga grupp...

Tisdag:Praoade sen vet jag inte vad jag gjorde efter det..Träffade nog Becca:S

Onsdag: Praoade på choklad fabriken med Anna och gjorde choklad:D Åkte hem och sen till stallet och träffade Becca TG skulle vara med på gymkhanan:) Gick asdåligt för mig dock, hade Farina..Ska ju tävla Chili! Fast när vi gjorde skräp så gick det asbra fick upp skräpet på en gång och växlade skitbra:) Åkte hem sen träffade Aaron en snabbis på en cigg:)

Torsdag:Orkade inte praoa idag var för trött så mamma sjukskrev mig haha:P Sen kom becca mitt i allt när jag låg och halvsov haha sen plockade jag hennes ögonbryn och målade dom. Nu är hon riktigt KB!;D Anna kom hit på sin rast för en stund sen sen följde vi henne till Redbergs träffade Aaron och hans kompis på vägen sa bara hej:P Sen gick vi hem till mig igen och nu ska jag fixa mig och dra med Becca och köpa cigg och sen longera TG:)

Hörs sen pusspuss!


Morgonmys:)

Elin

Asså Maja jag tkr du ska släppa den cigaretten ? :( Du vet lungorna blir förstörda o man får svarta tänder .. och ja du vet ju vad som händer till sist också .. det är du inte värd :(



tänk på det<33 kram



2011-10-30, 08:08:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?